واحد پول

  • EUR European Euro
  • USD United States Dollar
  • TRY Turkish Lira
  • KZT Kazakhstan Tenge
  • RUB Russian Ruble
  • IRR Iranian Rial
  • UAH Ukraine Hryvnia
  • SEK Sweden Krona
  • AED United Arab Emirates Dirham
  • LYD Libya Dinar
  • SAR Saudi Arabia Riyal
  • JOD Jordan Dinar
  • QAR Qatar Riyal
  • KWD Kuwait Dinar
  • GBP British Pound

شما باید چه را بررسی کنید قبل از خرید مالکیت؟ یک پیشنهاد از یک شخص حرفه ای

22.04.2016
زمان خواندن: 3 دقایق
112

خریدار نخستن آپارتمان یکی از گزینه های مهم است که شما در زندگی خود روبرو خواهد شدید. شما باید جنبه های گوناگون از ساختمان را در نظر بگیرید، زیرا شما نمی خواهد که به مشکلات بزرگ بعد از چند سال خرید روبرو شوید.

می خواهد به شما برخی از بهترین پیشنهادات را در باره خرید خانه که هرگز نشنیدید Tolerance Homes به همین دلیل

توصیه نماید.

ـ اولین چیزی را که در هنگام خرید یک ملک باید در نظر بگیرید موقعیت ملک که در کجا واقع است. دریافت کردن معلومات در مورد مکان ممکن است کمی از زمان شما را بگیرید اما درک کردن چگونه بودن جای برای زندگی خیلی مهم است و یا حد اقل برخی از تحقیقات را انجام بدهید. در چنین زمانی که چندین نوع از ابزاز در اختیار شما است، فقط با استفاده از تلفن های خود می توانید تمام اطلاعات را درک کرده و یا حتی بیشتر از یک تجربه واقعی بدست بیارید.

ـ تحقیقات بازار، شما باید کاملا مطمٔن باشد که شما مقدار مناسب را برای دریافت محصول مناسب پرداخت کرده هستید. شما همچنان نخواهد خواهان پرداخت پول بیش از حدی باشد، بنابر این جمع آوری داده ها یکی از ضروری ترین فعالیت شما در روش خریدار است. یک راه ساده برای درک ارزش واقعی یک ملک در نظر گرفتن آن بیش از یک ملک و مستغلات می باشد، به منظور درک افکار عمومی سراسر کارشناسان است.

-اعتماد به نماینده املاک و مستغلات خود،شما باید یک فرد قابل اعتماد را دریافت کنید،یک آژانس که شما فکر می کیند که قابل اعتماد و قادر به انجام کار شما می باشد، درک کردن آن بسیار ساده است، بررسی کنید که مردم چه می گویند در مورد آنها. اگر آنها داری تعداد زیادی از مشتریان باشند به این معنی است که آنها نیز دارایبیشترین بررسی های اند .

یک نماینده قابل اعتماد همیشه برای شما بهترین های را انتخاب می کند، بخاطر که اولین وظیفه نماینده دریافت اطمینان برای آینده با شکوه مردم و همچنان دریافت یک محیط زیست زیبا برای زندگی شما، برای خانه شما است.

این نکات را در هنگام خرید ملک در نظر بگیرید.

امکانات:- از نزدیک بودن تمام امکانات مانند حمل و نقل، مدارس، بیمارستان ها، مارکت های و سالن ها ورزشی مطمٔن شوید. قبل از انتقال به خانه نو کمی از زمان خود را برای بررسی از اطراف ملک در نظر بگیرید چون به از انتقال به خانه جدید نمی توانید که آن را حرکت بدهید و اگر برخی از امکانات نزدیک نباشد این می توانید مشکل بزرگ برای یکی از عضو فامیل تان باشد و علاوه بر این هزینه های بی فایده صورت می گیرد.

سن ساختمان:- این معلومات ساده به شما مقدار زیادی از اطلاعات را ارایٔه می کند، تصور کنید که چه مقدار از پول شما صرف ابزار داخل خانه و یا سیستم های امنیتی مدرن که زیر قوانین ساخت و ساز ملی و بین المللی خواهد شد. این به این معنی است گاهی اوقات یک کاهش در کیفیت از مواد و مصالح ساختمان در موارد اضطراری می تواند ایمنی خانه تان را تبدیل کند.

موقعیت با توجه به خورشید:- به طور مثال، اگر ساختمان به سمت جنوب است در این صورت آپارتمان شما تقریبآ در طول روز آفتابی است و اگر این برعکس آن باشد در این صورت خورشید کمتر داخل آپارتمان خواهد شد که این تاثیر منفی بر روانشناسی شما نیز دارد. املاک برای فروش باید دارای قیمت های مناسب باشد و همچنین دارای استاندارد های با کیفیت مناسب باشند.

آپارتمان آینده تان و یا خانه آینده تان نخستن سرمایه گذاری برای زندگی آینده تان خواهد بود. اگر شما تصمیم انتقال به خانه جدید همراه با کسانیکه دوست شان دارد داشته باشید پس بهترین و زیبا ترین محیط را برای آنها انتخاب نمایید. در صورت دیگر اگر شما یک ملک با کیفیت بالا را خرید کرید پس شما همیشه یک سرمایه گذاری عظیم را دارای هستید که در این صورت شما برای همیشه آینده خود را تامین کردید.

شرکت تلورانس در آنتالیا همیشه حجم زیادی از املاک و مستغلات را دارا بوده .در مورد آپارتمان های موجود در استانبول پرسنل شرکت ما از هیچ گونه کمکی برای خرید ملک دریغ نمی کنند کارشناس های شرکت ما با توجه به بودجه و درخواست های شما در تمامی ترکیه برای انتخاب ملک در هر زمان از کمک به شما بسیار خرسند خواهند بود

ا خوشحال خواهیم شد که شما را در جهت پیدا کردن بهترین املاک و مستغلات در ترکیه کمک کنیم.


سؤال دارید؟ با ما تماس بگیرید

Amir - مدیر فروش  تلفن تماس 00905321797337
Amir
مدیر فروش تلفن تماس 00905321797337
+90 532 179 73 37